Reglementari interne ale UDJG

I. DOCUMENTE DIRECTOARE ALE UNIVERSITĂȚII „DUNĂREA DE JOS” DIN GALAȚI
  1. Carta Universității (En)
  2. Codul de etică și deontologie profesională universitară
  3. Carta auditului intern
  4. Codul drepturilor și obligațiilor studenților UDJG
  5. Codul de conduită pentru prevenția și sancționarea incidentelor antisemite
  6. Organigrama administrativă
  7. Plan strategic de dezvoltare instituțională 2025-2029
  8. Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial
  9. Plan strategic de internaționalizare 2025-2029
  10. Plan de egalitate de gen la nivelul Universității „Dunărea de Jos” din Galați (ro / en)
  11. Strategia de digitalizare a Universității „Dunărea de jos” din Galați 2022 - 2027
  12. Plan operațional 2025
  13. Planul strategic de dezvoltare antreprenorială a Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  14. Strategia privind asigurarea calității UDJG 2025-2029
  15. Politica privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date în cadrul Universității ,,Dunărea de Jos” din Galați
  16. Norme și standarde de calitate privind elaborarea planurilor de învățământ
  17. Normele și standardele de calitate privind elaborarea planurilor de învățământ ale programelor de studii universitare de masterat
  18. Strategia de diminuare a riscului de abandon universitar al studenților la nivelul universității „Dunărea de Jos” din Galați
  19. Strategia de prevenire și de combatere a fenomenului de plagiat în universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
II. REGULAMENTE
  1. Regulamentul de organizare și de funcționare al UDJG
  2. Regulamentul intern al Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi
  3. Regulamentul de organizare și de funcționare a Senatului UDJG
  4. Regulamentului de organizare și de funcționare a Comisiei didactice și de calitate a Senatului Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  5. Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei pentru cercetare științifică a Senatului UDJG
  6. Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei pentru baza materială, buget și finanțe a Senatului
  7. Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei juridice a Senatului UDJG
  8. Regulamentul de organizare și funcționare al Comisiei pentru Activitatea studenților, activități sociale și culturale a Senatului universitar
  9. Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei pentru dezvoltarea instituțională și internaționalizare a Senatului
  10. Regulamentul de organizare și de funcționare a Cancelariei Senatului
  11. Regulament pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de decani în facultățile UDJG
  12. Regulamentul activității de cercetare în UDJG
  13. Regulamentul de administrare şi gestionare a patrimoniului UDJG
  14. Regulament privind comunicarea rezultatelor cercetării științifice
  15. Regulament privind organizarea și desfășurarea finalizării studiilor universitare de doctorat în cadrul școlilor doctorale din IOSUD-UDJG
  16. Regulamentul Activității Universitare a Studenților (RAUS)
  17. Regulament privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă și disertație 2024-2025
  18. Regulament privind organizarea și funcționarea Comisiei de etică universitară
  19. Regulamentul de organizare și de funcționare a Consiliului calității
  20. Regulamentul privind stabilirea și utilizarea regiei obținute din contractele de prestări servicii și de cercetare, dezvoltare și inovare
  21. Regulamentul de Organizare și de Funcționare al Departamentului de Formare Continuă și Transfer Tehnologic din UDJG
  22. Regulament de organizare și funcționare a Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD)
  23. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare interdisciplinară în domeniul ingineriei mecanice (CCIDIM)
  24. Regulamentul pentru asigurarea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal, utilizate în cadrul proiectelor finanţate din
    fonduri europene nerambursabile, de către UDJG
  25. Regulamentul instituţional IOSUD – UDJG privind organizarea şi desfăşurarea studiilor doctorale în cadrul şcolilor doctorale
  26. Regulamentul Institutului Transfrontalier de Ştiinţe Penale şi Criminalistică al UDJG
  27. Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studii
  28. Regulamentul privind obţinerea atestatului de abilitare în UDJG
  29. Regulament pentru acordarea bursei academice „Arhiepiscopul Casian”
  30. Regulamentului de funcționare a Clubului de Navomodelism NAVFAN
  31. Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului pentru cercetare științifică al Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  32. Regulamentul activității de cercetare dezvoltare și inovare (CDI), creație artistică și performanță sportivă din UDJG
  33. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de limbi moderne
  34. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de studii istorice și social-culturale est-europene
  35. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare și Consultanţă Agronomică și Mediu „Lunca” (CCCAM LUNCA)
  36. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Mecanica Maşinilor şi Echipamentelor Tehnologice (MECMET)
  37. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului lingvistic „Limba noastră”
  38. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare „Centrul român pentru modelarea sistemelor recirculante de acvacultură”
  39. Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Platformei integrate de cercetare interdisciplinară competitivă „Dunărea de Jos” (ReForm-UDJG)
  40. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Arhitectură Navală (CCAN)
  41. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului de cercetare Calitatea Materialelor şi a Mediului (CC-CMM)
  42. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Nanotehnologii şi Materiale Funcţionale (CNMF)
  43. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Excelență Prelucrarea Polimerilor (CE-PP)
  44. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Ştiinţifică pentru Maşini şi Echipamente Termice şi Ingineria Mediului în
    Energetică din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi (METIME)
  45. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Mecanică şi Tribologia Stratului Superficial (MTSS)
  46. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Științifică Inginerie Tehnologică în Construcția de Mașini (ITCM)
  47. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetări Avansate în Domeniul Sudării (SUDAV)
  48. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Competențe (Cercetare) Interfețe – Tribocoroziune și Sisteme Electrochimice (CC-ITES)
  49. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Sisteme de Conducere Automată a Proceselor (SCAP)
  50. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Sisteme Integrate de Conversie a Energiei și Conducere Avansată a
    Proceselor Complexe (SICECAPC)
  51. Regulamentul de organizare și funcţionare al Centrului de Cercetare Ştiinţifică în Sisteme Inteligente și Tehnologia Informaţiei (SITI)
  52. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului integrat de cercetare, expertiza și transfer tehnologic în industria alimentară (BioAliment-TehnIA)
  53. Regulamentul de organizare și funcționare a Laboratorului de Modelare și Simulare SMlab
  54. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului European de Excelență pe Probleme de Mediu (ECEE)
  55. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Comunicare interculturală și literatură (CIL)
  56. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Interdisciplinar de Studii Culturale Central și Sud-Est Europene (CISCLE)
  57. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare științifică teoria și practica discursului (CCTPD)
  58. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Cercetarea de interfață a textului original și tradus. Dimensiuni cognitive și comunicaționale ale mesajului (LITCIT)
  59. Regulamentul de organizare și funcționare al Institutului Transfrontalier de Studii Internaționale și Justiție Penală (ITSIJP)
  60. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului interdisciplinar de studii artistice (CISA)
  61. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare Strategii de Dezvoltare a Sistemelor Economice Competitive (STRATEC)
  62. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare pentru Performanță Umană (CCPPU)
  63. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetări interdisciplinare în Educație (CCIEd)
  64. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare în Electronică, Tehnologia Informației și Comunicații (CCETIC)
  65. Regulamentul de organizare și funcționare a programelor de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar
  66. Regulamentul de organizare și desfășurare a programelor postuniversitare de formare și dezvoltare continuă și a programelor postuniversitare de perfecționare
  67. Regulament de organizare și funcționare a unității de cercetare INPOLDE-Laboratoare din rețeaua interdisciplinară internațională RO-UA-MD
    creată în cadrul proiectului european MIS ETC 1676
  68. Regulamentul de organizare și de funcționare a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
  69. Regulament de organizare și de funcționare a Biroului Erasmu
  70. Regulamentul Școlilor Doctorale din IOSUD-UDJG
  71. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului bibliotecă
  72. Regulament de organizare si funcționare a Bibliotecii UDJG
  73. Regulamentul de recuperare a orelor de lucrări practice la programele de studii Medicică și Asistență medicală generală din cadrul Extensiunii Facultății de Medicină și Farmacie din Enna, Italia
  74. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea mobilităților Erasmus+ ale studenților din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  75. Regulamentul de organizare și funcționare a depozitului digital instituțional ARTHRA al Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  76. Regulamentul serviciilor pentru utilizatori ai Bibliotecii Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  77. Regulament privind colaborarea, dezvoltarea și monitorizarea de spin-off-uri în cadrul UDJG
  78. Regulament propriu de recunoaștere a perioadelor de studii sau de plasament efectuate în cadrul mobilităților Erasmus+
  79. Regulament privind înființatrea și dezvoltarea de start-up-uri
  80. Regulament privind organizarea și funcționarea Comisiei de monitorizare
  81. Regulament privind modul de desfășurare a activității de pescuit în scop științific.
  82. Regulament privind activitatea de tutoriat în anul UDJG
  83. Regulamentul de organizare și de funcționare a departamentului ID-IFR
  84. Regulament privind acordarea titlurilor onorifice la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  85. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare Limba noastră
  86. Regulamentul de organizare și de funcționare a Direcției Cămine și Cantine
  87. Regulamentul de organizare și de funcționare ale infrastructurii de Cercetare REXDAN
  88. Regulamentul de organizare și de funcționare ale Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală
  89. Regulament de organizare și de funcționare ale Departamentului de relații internaționale
  90. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului de cooperare internațională
  91. Regulament de utilizare a Rețelei pentru Comunicații Digitale și a calculatoarelor conectate la rețea din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  92. Regulament pentru acordarea gradației de merit în Facultatea de Inginerie, valabil începând cu anul universitar 2022-2023
  93. Regulament pentru acordarea gradației de merit în Facultatea de Inginerie și Agronomie din Brăila, valabil începând cu anul universitar 2022-2023
  94. Regulament privind recunoașterea activităților de voluntariat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  95. Regulament prinvind schimbarea centrului universitar de pregătire (transferul) și detașarea medicilor, a medicilor stomatologi și a farmaciștilor rezidenți
  96. Regulament de organizare și funcționare al Serviciului Privat pentru situații de urgență din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  97. Regulament privind întocmirea statelor de funcţii
  98. Regulament privind încadrarea unui program nou de masterat într-un domeniu de studii universitare de masterat acreditat
  99. Regulamentul de acces la echipamentele IC REXDAN
  100. Regulamentul de organizare și funcționare al centrului de cercetare ”Politici comerciale și cooperare transfrontalieră” (PCCT)
  101. Regulament privind acordarea gradațiilor de merit la nivelul Facultății de Litere
  102. Regulamentul privind finanțarea diseminării rezultatelor cercetării științifice
  103. Regulament de organizare și funcționare al Consiliului de administrație
  104. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului asigurarea calității
  105. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului digitizare, deontologie universitară și integritate academică
  106. Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  107. Regulamentul de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești SAS-UGAL din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  108. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului cercetare, dezvoltare, inovare
  109. Regulamentul privind organizarea și funcționarea Direcției IT (DIT)
  110. Regulamentul de organizare şi funcţionare a Centrului de Transfer Tehnologic CTT-UGAL, entitate a infrastructurii ReNITT
  111. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului de comunicare, promovare și relații publice din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  112. Regulamentul de organizare și funcționare al Direcției legislație, resurse umane și salarizare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  113. Regulamentul competiției pentru obținerea de granturi interne de cercetare
  114. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea practicii studenților
  115. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea învățământului superior dual
  116. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Internațional de Cercetări Multidisciplinare Sociale și Umaniste (ICMRG)
III. METODOLOGII
  1. Metodologia privind recunoaşterea creditelor pentru educaţie şi formare profesională obţinute în învăţământul postliceal, ca unităţi de credite de studii transferabile pentru nivelul de licenţă
  2. Metodologia de organizare a referendumului pentru alegerea modalității de desemnare a rectorului la nivelul UDJG
  3. Metodologia privind menținerea calității de cadru didactic sau de cercetare titular sau de continuare a activităţii în baza unui contract individual de muncă încheiat pe perioadă determinată de un an după împlinirea vârstei de pensionare
  4. Metodologia de evaluare internă a Școlilor Doctorale
  5. Metodologia de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții și studenții-doctoranzi din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, învățământ cu frecvență
  6. Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat în anul universitar 2025-2026
  7. Metodologia pentru înființarea, acreditarea și ierarhizarea unităților de cercetare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  8. Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de selectare și alegere a structurilor de conducere a Școlile doctorale ale IOSUD - UDJG
  9. Metodologia de aplicare a regulamentului de organizare şi funcţionare a Societății Antreprenoriale Studențești din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi - SAS-UGAL
  10. Metodologia de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Director general al Platformei Integrate de Cercetare Interdisciplinară Competitivă „Dunărea de Jos” (ReForm-UDJG)
  11. Metodologia cadru pentru recunoașterea parțială a studiilor absolvenților școlilor sanitare postliceale, cu diplomă de bacalaureat, în vederea continuării studiilor în învățământul superior medical, la programul de studii universitare de licență „Asistență medicală generală”
  12. Metodologia privind recunoaşterea automată de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi a calităţii de conducător de doctorat obţinută în instituţii de învăţământ universitar acreditate din străinătate
  13. Metodologia privind recunoaşterea în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi a diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiinţe sau într-un domeniu profesional, obţinute în străinătate
  14. Metodologia de autoevaluare a activității IOSUD-UDJG
  15. Metodologie privind ocuparea posturilor didactice și de cercetare pe perioadă nedeterminată
  16. Metodologia de completare a Consiliului pentru studii universitare de doctorat al IOSUD - UDJG
  17. Metodologia de organizare, înregistrare și raportare a programelor de studii postuniversitare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
  18. Metodologia de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) de la IOSUD-UDJG
  19. Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii la ciclul III de studii universitare de doctorat în anul universitar 2025
  20. Metodologia privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în cadrul Universității „Dunărea de jos” din Galați
  21. Metodologia de desfășurare a procesului de constituire a Consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG, pentru mandatul 2024-2029
  22. Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi (IOSUD-UDJG)
  23. Metodologia privind susținerea publică a tezei de doctorat la IOSUD – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  24. Metodologie de acordare a gradațiilor de merit 2020
  25. Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată -2020
  26. Metodologia de organizare a programelor de studii la învățământul la distanță și la învățământul cu frecvență redusă
  27. Metodologie de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Director General al Infrastructurii de Cercetare REXDAN (IC REXDAN)
  28. Metodologia de acordare a granturilor de susținere a unităților de cercetare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați – 2022
  29. Metodologia privind selecția personalului didactic și de cercetare în vederea acordării gradației de merit în Facultatea de Medicină și Farmacie
  30. Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare, cercetător științific, cercetător științific II, cercetător științific I pe perioadă determinată – 2022 - Infrastructura de Cercetare Rexdan
  31. Metodologia pentru stabilirea bunurilor cu caracter specific din categoria activelor fixe corporale care au însușiri comune materialelor de natura obiectelor de inventar și care se trec în categoria acestora
  32. Metodologia internă de organizare și desfășurare a alegerilor în structurile și funcțiile de conducere la nivelul departamentelor - 2023
  33. Metodologia de alegeri - 2024
  34. Metodologia privind admiterea la rezidețiat a cetățenilor din țări terțe UE.
  35. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Automatică, calculatoare, inginerie Electrică și Electronică
  36. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Drept și Științe Administrative
  37. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Istorie, Filosofie și Teologie
  38. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Litere
  39. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Medicină și Farmacie
  40. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea Transfrontalieră
  41. Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Inginerie
  42. Metodologia privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
  43. Metodologia privind acordarea statutului de cercetător asociat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  44. Metodologia de organizare şi desfăşurare a selecţiei membrilor Comisiei de etică universitară din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, pentru mandatul 2024-2028
  45. Metodologia privind continuarea activității personalului didactic auxiliar după împlinirea vârstei de pensionare
  46. Metodologia de acordare a premiilor pentru rezultatele obținute în activitatea de CDI-TT, creație artistică și performanță sportivă la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  47. Metodologia de organizare a activităţilor de evaluare continuă şi evaluare sumativă a studenţilor
  48. Metodologia privind ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă determinată
IV. PROCEDURI ALE UNIVERSITĂȚII
  • Proceduri de sistem
    1. Procedura privind funcțiile sensibile
    2. Procedura privind managementul riscului și elaborarea registrului de riscuri
    3. Procedura privind elaborarea procedurilor
    4. Procedura de sistem privind continuitatea activitații
    5. Procedura de sistem privind semnalarea neregulilor
    6. Procedura de sistem privind conflictele de interese și soluționarea acestora
    7. Procedura de sistem privind incompatibilitățile și soluționarea acestora
V. ARHIVĂ

Contact

Adresa: Str. Domnească, nr. 47, Galați
Telefon:
0336 130108 - rectorat
0336 130120 - compartiment calitate
E-mail: calitate@ugal.ro